Päivystyssopimukset

Päivystys – Tehokasta tukea kriittisiin tilanteisiin

Tarjoamme päivystyspalvelua osana laajempia huoltosopimuksia, jotta kriittiset tilanteet voidaan ratkaista nopeasti ja tehokkaasti. Päivystyksemme on suunnattu asiakkaillemme, joilla on voimassa oleva päivystyssopimus. Päivystyssopimusasiakkaat saavat käyttöönsä erityisen päivystysnumeron, joka ei ole yleisessä jakelussa.

Päivystyspalvelumme sisältää:

  • 24/7 tavoitettavuus: Asiantuntijamme ovat käytettävissä vikatilanteiden varalta ympäri vuorokauden.
  • Tekninen tuki puhelimitse:
    • Vasteaika 15 minuuttia.
    • Tekninen tuki laskutetaan huoltohinnastomme mukaisesti, minimiveloitus 1 tunti.
  • Asiantuntijan saapuminen kohteeseen sovitun vasteajan puitteissa:
    • Vasteaika sovitaan asiakaskohtaisesti. Esimerkkejä vasteajoista:
      • 12 tuntia (+ matka-aika).
      • 6 tuntia (+ matka-aika).
    • Kohteeseen saapumisesta veloitetaan toteutuneiden työ-, matka- ja varaosakulujen lisäksi päivystystyölisä.

Päivystyspalvelu ei sisälly pelkkään koneiden vuosihuoltoon, vaan edellyttää erikseen sovittua laajempaa huoltosopimusta. Päivystyssopimus varmistaa, että saat apua juuri silloin, kun sitä eniten tarvitset.

Lisäpalveluna kriittisten varaosien varastointipalvelu:

  • Asiakkaille, joilla on erityisen kriittisiä laitteistoja, tarjoamme varaosien varastointipalvelua.
  • Asiakas- ja konekohtaiset varaosat säilytetään huoltopisteessämme, jotta ne ovat nopeasti saatavilla vikatilanteessa.
  • Palvelu varmistaa nopean korjausprosessin ja minimoi käyttökatkokset.

Asiantuntijamme auttavat mielellään

Etkö löytänyt etsimääsi tai haluat lisätietoja? Autamme sinua mielellämme, ota yhteyttä asiantuntijoihimme.